Tripont, szemben a trendekkel?!
 Az elmúlt évben számtalan gyártói rendezvényen és
 a fotós piacot érintő konferencián vettem részt. Min¬
 denhol a fényképezőgép-piac válságáról, a forgalom
 drasztikus eséséről adnak hírt. Kétségtelen, hogy az
 egyre erősebb hardverrel és optikával felszerelt okos¬
 telefonok komoly konkurenciát jelentenek, elsősorban
 a belépő szintű fényképezőgépeknek. Ugyanakkor a
 professzionális gépek piaca nem csökkent, sőt, a full
 frame gépek eladása nőtt az előző negyedévben.
 Mi magunk is sokat és sokféle területen teszünk azért, hogy az elmúlt évek sike¬
 reit folytatni tudjuk, és növekedhessünk a trendek ellenére is. A Tripont hagyo¬
 mányosan a profik fotós-videós áruháza volt, de arra törekszünk, hogy az éppen
 fotózni kezdők és a már haladó amatőrök is ránk találjanak, a segítségünkkel
 bővíthessék a felszerelésüket és nem utolsósorban a tudásukat. Ezért én a sok
 millió mobilos fotósra elsősorban mint lehetőségre tekintek. Sosem fotóztak
 ennyien, sohasem készült naponta ilyen sok kép a nagyvilágban... A mi felada¬
 tunk, hogy megteremtsük a minőségre és továbbfejlődésre való igényt. A Tripont
 magazinja is ez a célt szolgálja. A trendekkel szemben magas nyomdai színvo¬
 nalon tartós, többször kézbe vehető, izgalmas tartalmat szeretnénk szállítani
 évente kétszer.
 Bővült a kínálatunk is. A Fuji professzionális partnere lettünk: stúdiónkban ki¬
 próbálható a középformátumú GFX, illetve idén tavasszal a Sony kameráival és
 objektívjeivel is kiegészült a készletünk. Idén a hagyományos szakmai napok, a
 fotósbörze és kiállításaink mellett új projekttel, a Tripont Fotómaratonnal indítot¬
 tuk a tavaszt. Közel kétszáz fotóbarát vállalta az egynapos kihívást, és a sok jó
 pályázat alaposan megizzasztotta a zsűrit. Másképpen is feszegetjük a fotózás
 kereteit: a PhaseOne-nal több izgalmas kulturális örökségvédelmi és digitalizá¬
 lási projektben veszünk részt. Budapesten is egyre több óriásmolinó felbontása
 javult drasztikusan a csúcstechnológiánknak köszönhetően. Büszkék vagyunk
 a fiatal generációra is. Stúdiónkban idén 6 vizsgamunka készült, és továbbra is
 várunk mindenkit, aki ki szeretné próbálni az újdonságokat, vagy egy izgalmas
 projektre keres technikai megoldást. A magazin is sokszínűbb lett. Sok új gépet
 mutatunk be, és még több portfóliót! Köszönjük az együttműködést Bán And¬
 rásnak, Éder Krisztiánnak, Gregus Máténak, Kapuvári Gábornak, Pol Kurucznak,
 Radisics Milánnak, Stiller Ákosnak és Studinger Istvánnak.
 1- TRIPONT FOTO VIDEO MAGAZIN - 2017 / 1.
 selcomVi le -rem tit-lef-74la)
 
Kiadja:
 
Computer Emporium Kft. és a
 Tripont Foto Video Kft.
 
H-1131 Budapest, Reitter Ferenc u.
 132/5.
 
 
Lapalapító és felelős kiadó:
 Peti Balázs
 [ok yá ige kyátok
 Peti Balázs
 Grafika és tördelés:
 (Otto) aalolay-Vi->.<olale lal
 Mrollatelaner-laere)
 
Megjelenik:
 
Évente két alkalommal
 A4-es méretben,
 
128+4 oldal terjedelemben
 
 
Szerkeszt6ség:
 
H-1131 Budapest, Reitter Ferenc u.
 132/5.
 
+36 1216 4965
 relgole)rore|Chualexelalmale
 
 
Hirdetésfelvétel/Marketing:
 marketing€rtripont.hu
 
Nyomda:
 
Pauker Nyomdaipari Kft.
 
1047 Budapest, Baross utca 11-15.
 Telefon: +36 1272 2290
 www.pauker.hu
 
 
Terjeszti a Feibra Magyarország, a
 Lapker Zrt.
 és alternatív terjesztők
 Megrendelés a szerkesztőség címén.
 (Oifaalt-lelxelney
 Barbara Palvin for CR Fashion Book
 by Éder Krisztián